BEGIN:VCALENDAR VERSION:2.0 PRODID:-//Centre Excursionista Benicassim - ECPv4.5.13//NONSGML v1.0//EN CALSCALE:GREGORIAN METHOD:PUBLISH X-WR-CALNAME:Centre Excursionista Benicassim X-ORIGINAL-URL:http://centreexcursionistabenicassim.org X-WR-CALDESC:Events for Centre Excursionista Benicassim BEGIN:VEVENT DTSTART;VALUE=DATE:20200510 DTEND;VALUE=DATE:20200510 DTSTAMP:20240329T003618 CREATED:20191230T121120Z LAST-MODIFIED:20191230T121120Z UID:1760-1589068800-1589155199@centreexcursionistabenicassim.org SUMMARY:EXCURSIÓ: MONTANEJOS - COVA NEGRA - SOBREEIXIDOR EMBASSAMENT (CHORRO) - ESTRECHO CHILLAPÁJAROS DESCRIPTION:ITINERARI: Eixida a les 8:00h des de la plaça de les Corts Valencianes amb cotxes particulars. Eixim del mateix aparcament\, situat passant el poble i travessant el pont i girant a l’esquerra. Comencem la caminada per a agafar la carretera i seguir a mà dreta que ens portarà a l’inici de la senda que ens portarà a la cova Negra i una vegada visitada aquesta\, tornarem al camí seguint a mà esquerra fins arribar al sobreeixidor de l’embassament des d’on podrem contemplar un enorme raig d’aigua a pressió i si tot va bé esmorzarem en aquest lloc\, després continuarem el camí pujant fins a arribar a un mirador on divisarem l’estret de Chillapájaros del riu Millars\, continuant per la senda que ens portarà a un camí asfaltat per on arribarem on hem deixat els cotxes aparcats. \nOBSERVACIONS: Ruta circular. Desnivell: sobre els 400 m. Es tracta d’un combinat de sendes envoltades de molta pinada\, camí de terra\, amb algun tramet asfaltat i un altre de ciment\, coincidint amb algun tram amb el GR-7. Per a dinar hi ha restaurants al poble: el de la Rosaleda i el Palaus.\nEls que no vulguen dinar de restaurant i el porten de casa\, ho poden fer a les fonts del riu\, molt prop de l’aparcament on hem deixat els cotxes.\nDISTÀNCIA: 10 km\nPREU: GRATUÏTA SOCIS\, 5 € NO SOCIS\nTRANSPORT: Cotxes particulars \n URL:http://centreexcursionistabenicassim.org/event/excursio-montanejos-cova-negra-sobreeixidor-embassament-chorro-estrecho-chillapajaros/ CATEGORIES:Activitats END:VEVENT END:VCALENDAR