BEGIN:VCALENDAR VERSION:2.0 PRODID:-//Centre Excursionista Benicassim - ECPv4.5.13//NONSGML v1.0//EN CALSCALE:GREGORIAN METHOD:PUBLISH X-WR-CALNAME:Centre Excursionista Benicassim X-ORIGINAL-URL:http://centreexcursionistabenicassim.org X-WR-CALDESC:Events for Centre Excursionista Benicassim BEGIN:VEVENT DTSTART;VALUE=DATE:20191006 DTEND;VALUE=DATE:20191006 DTSTAMP:20240328T110224 CREATED:20190701T070431Z LAST-MODIFIED:20190701T070431Z UID:1707-1570320000-1570406399@centreexcursionistabenicassim.org SUMMARY:EXCURSIÓ: D’ARES A CATÍ DESCRIPTION:ITINERARI: Eixida a les 8:00 h des de la plaça de les Corts\, en autobús que ens deixarà al coll d’Ares i ens arreplegarà en les proximitats de Catí.\nEixim d’Ares (1.190 m) pel camí dels Regajols fins que passem per la font del mateix nom\, molt prop del poble. De seguida mamprendrem el camí de descens a Catí passant molt prop de la Masada en un lleuger ascens; després tombarem cap a l’esquerra per una senda per a baixar al barranc dels Prats entre roures i algun auró. Ens desviarem uns 300 m per a poder veure un dels roures més impressionants del territori valencià: el roure de les Berrugues.\nDesprés tornarem al camí per a anar cap al mas de l’Estaca\, passarem molt prop d’on els pelegrins fan la berenadeta i des d’on es pot veure el mas. D’allí pujarem amb no molt de pendent fins a la pista que porta al mas de la Belluga; anirem a trobar l’alt de Moltó (1.145 m) i baixarem per les costes del mateix nom\, per un pendent prolongat\, fins al prat Verd (800 m). Continuarem fins al mas del Gatellà (670 m)\, molt prop de Catí\, fins que arribarem a l’autobús. \nOBSERVACIONS: Es tracta d’una excursió lineal de dia complet que coincideix parcialment amb la ruta de tornada dels pelegrins que van de Catí fins a Sant Pere de Castellfort. Duresa/dificultat: mitjana-baixa (hi ha molta més baixada que pujada).\nCal dur esmorzar i dinar\, també bona cosa d’aigua perquè pot fer calor i no garantim que troben aigua pel camí. No cal dir la conveniència de portar barret i crema solar.\nENCARREGAT: Alfons Moros\nDISTÀNCIA: 16 km\nPREU: 15 € SOCIS\, 20 € NO SOCIS\nTRANSPORT: Autobús \n URL:http://centreexcursionistabenicassim.org/event/excursio-dares-a-cati-2/ END:VEVENT END:VCALENDAR